AEROPORTUL DIN ARAD ESTE LA COADA CLASAMENTULUI AEROPORTURILOR DIN ROMANIA, DAR FRUNTAS LA FONDUL DE SALARII

by Paula Craciun

Rămas de câteva luni fără curse de pasageri și cu mai puțin de o tonă trafic de mărfuri în primul semestru al anului, Aeroportul din Arad este la coada clasamentului aeroporturilor din România. Cele mai recente statistici ale Asociaţiei Aeroporturilor din România confirmă dezastrul anunțat deja din primăvară.

Cu un total de  8.187 pasageri în primele șase luni ale anului, Aeroportul Arad a ajuns la coada clasamentului aeroporturilor din România, fiind depășit doar de aeroporturile din Suceava, Băneasa, Oradea şi Tulcea, închise din cauza renovărilor pe care le suferă. În ceea ce privește transportul de marfă, același bilanț arată faptul că anul acesta, de la Arad, nu a plecat nici măcar o tonă.

În luna aprilie, singura companie care mai opera pe acest aeroport, Wizz Air, a decis să se retragă. Dacă de la Timișoara au zburat peste 60.000 de persoane lunar anul trecut cu Wizz Air, la Arad media lunară a fost de doar 1.100 de călători. “Wizz Air monitorizează în permanență performanța rutelor sale, pentru a putea oferi cele mai scăzute tarife”, a explicat Daniel De Carvalho, purtătorul de cuvânt Wizz Air, citat de evz.ro

Cum am mai scris şi în articolele trecute, la cheltuit de bani publici aeroportul arădean este campion, fondul de salarii al angajaţilor , în special la nivelul conducerii, poate concura cu orice aeroport din lume. Şi când te gândeşti că pe vremea guvernării de tristă amintire Boc, clientela pdl-istă arădeană, în frunte cu Gheorghe Falcă, doreau să pună mâna şi pe aeroportul din Timişoara. Numai aşa vestul ţării rămânea fără poartă de ieşire aeriană. Şi acum timişorenii pun lumânări pe la biserici în semn de mulţumire pentru nerealizarea măreţului plan.

 

Facebook Comments