SUV-ul românesc de lux ARO 10 este disponibil la un preț fabulos

by webeditor

ARO 10, un SUV popular produs la uzina de la Câmpulung Muscel din județul Argeș, este încă popular în țările europene. În mod remarcabil, Aro 10 a fost scos din producție în 2006 și de atunci a fost o provocare să-l găsim în stare bună de funcționare atât în România, cât și în Uniunea Europeană. Cu toate acestea, recent, cu expansiunea Internetului, a existat o reclamă pentru un ARO 10 convertibil de vânzare. Și asta înseamnă că iubitorii industriei auto românești au ocazia să cumpere o mașină unică, deși la un preț exorbitant.

Pus de un pasionat de mașini din Lisabona, anunțul pentru ARO 10 a atras atenția multora. Cu un motor diesel Renault de 1,9 l și 92 CP, această mașină poate atinge o viteză maximă de 130 km/h. Acesta se mândrește cu un interior și o tapițerie integral din piele, precum și cu un acoperiș solar de la Webasto, una dintre cele mai renumite companii. Mașina scoasă la vânzare de portughez a fost produsă în anul 2000, dar asta nu l-a împiedicat să stabilească un preț de 25.000 de euro, deși cu posibilitatea de negociere.

Potrivit lui Joao, proprietarul ARO 10 de vânzare, vehiculul său este un jeep de uz zilnic, cu un motor economic, un tren de rulare excelent și o bună ținută de drum. Pe lângă opțiunea de vânzare de 25.000 de euro, Joao ia în considerare și un schimb cu o Toyota Landcruiser, un Jeep Wrangler, un Mitsubishi Pajero și alte câteva vehicule din aceeași clasă.

Inspirat de Renault Rodeo și Citroen Mehari, două vehicule franceze uimitoare care erau la mare căutare la vremea lor, Aro 10 a fost produs din 1980 până în 2006. De asemenea, se consideră că Aro 10 este fratele mai mic al ARO 24, un alt vehicul off-road românesc care a fost produs din 1972 până în 2006. În mod remarcabil, unele versiuni ale acestui SUV au fost echipate și cu motorul Dacia 1300 de mare succes. Deși Aro 24 era un SUV de dimensiuni medii, Aro 10 era o variantă mult mai compactă, cu proporții comparabile cu Jeep Wrangler. La vremea sa, popularitatea Aro 10 în România era comparabilă cu popularitatea platformelor moderne de iGaming românești precum online casino Slot V . Cu motoare pe benzină și diesel, versiuni de tracțiune 4×2 și 4×4 și o distanță mai mare între axe decât ARO 24, era foarte manevrabil atât pe asfalt, cât și în afara drumului.

Din 1988 până în 1991, versiunea diesel a Aro 10 a fost asamblată și la fabrica Ali Ciemme din Italia. Cu toate acestea, din cauza calității slabe a construcției, reputația Aro 10 italian a fost extrem de proastă. Din fericire, mașina scoasă la vânzare de portughezi are o construcție de calitate și este bine întreținută chiar și în prezent.

Facebook Comments