Și în Laponia ajungeau mai repede! Întârzieri de 29 de ore pe ruta București-Arad

by Cristian Dobre

Duminică, începând cu ora 2.00, trenurile au acumulat întârzieri uriașe din cauza căderii unor copaci peste liniile de contact în mai multe puncte din sud-vestul țării. Situația s-a mai îmbunătățit doar după ora 17.00, dar câteva trenuri au staționat între 9 și 15 ore, fie în zona Orșova, fie la câteva zeci de kilometri de Arad. A fost una dintre cele mai grave avarii din ultimii ani, deranjamentele înregistrate la sistemul de alimentare cu energie electrică fiind numeroase și greu de remediat. Două trenuri au acumulat și peste 800 de minute întârziere.

Problemele au afectat trei magistrale și trenurile au fost blocate începând cu orele 2.00 – 3.00 duminică dimineața. Pe M900 primele trenuri au plecat în jurul orei 11.00, iar pe M200, după ora 17.00.

Unde au fost cele mai mari probleme

M 200 Vărădia -Săvârșin situate între Deva și Arad
M 202 Valea Sadului – Lainici, Lunca Budieni – Bărbătești, pe linia ce leagă Filiași de Simeria
M 900 Valea Cernei – Drobeta Turnu Severin

Trenurile cu cele mai mari întârzieri 

IR 473 Budapesta – București 14 ore și 45 de minute întârziere

A intrat în țară duminică la 0.37, la 1.06 pleca din Arad și jumătate de oră mai târziu începea lunga staționare, din cauza copacilor căzuți peste linii. Trenul pleca după ora 17.00, cu o întârziere de 14 ore și 20 de minute. Trenul a ajuns la București după 27 de ore de la intrarea în țară.

IR 1765 Iași – Vatra Dornei Cluj – Arad – Timișoara 13 ore și 29 de minute întârziere
Este unul dintre trenurile românești cu cel mai lung traseu, 848 km ar trebui parcurși în 18 ore și 12 minute. Trenul a plecat sâmbătă la 15.25 din Iași, iar la 8.10 ajungea la Zam, între Deva și Arad, unde avea să staționeze zece ore. Au mai urmat opriri în plus și până la Arad, iar trenul a ajuns la Timișoara duminică la 23.17. Drumul a durat 32 de ore.
IR 472 București – Budapesta – 18 ore întârziere

Pleca sâmbătă la ora 17.45 de la București și ajungea la 2.38 la Deva, cu 31 de minute întârziere. Au urmat apoi opriri extrem de lungi la Zam, Ilteu și Bătuța, un total de peste 16 ore. La Arad trenul a ajuns cu 1.061 minute întârziere, la 29 de ore de la plecarea din Capitală.

IR 347 Viena – București – 11 ore și 23 de minute întârziere

Intra în țară pe la Curtici la 3.58, iar la 5.33 ajungea la Radna unde a staționat 12 ore. Trenul ajungea la Deva la ora 19.00 cu o întârziere de peste 11 ore. La București trenul internațional a ajuns la 3.29, de la Brașov reușind să recupereze 20 de minute până în Capitală. IR 347 are probleme și luni, având patru ore întârziere, după ce a stat peste 200 de minute la Ghioroc, nu departe de Arad.
O parte a traseului IR 347, duminică.
R 1695 București – Timișoara 12 ore și 15 minute întârziere

A plecar din București sâmbătă la 21.20, a staționat peste șapte ore la Orșova și două ore la Caransebeș. Per total, drumul până la Timișoara a durat aproape 22 de ore.

IR 1692 Timisoara – București 6 ore și 38 minute

A plecat din Timișora la 5.25 și a staționat aproape cinci ore la Iablanița și Mehadia, nu departe de Băile Herculane. A avut și alte opriri neprogramate până la București, unde a ajuns la 21.19.

IR 1696 Timișoara – București 9 ore și 22 de minute întârziere

A plecat sâmbătă la 23.24 din Timișoara și a staționat șase ore în zona Orșova. A sosit la București la 17.47, la peste 19 ore de la plecarea din Timișoara.

Sursa: hotnews.ro
Facebook Comments