Sfaturi pentru îmbunătățirea nivelului de atracție într-un magazin

by webeditor

Afacerea dvs. poate fi mai productivă urmând câteva sfaturi privind îmbunătățirea nivelului de atracție dintr-un magazin. Îndrăzniți să le puneți la încercare!

Atragerea mai multor clienți în magazin este unul dintre obiectivele pe care le au aproape toți retailerii, deoarece fără aceștia activitatea comercială pe care o desfășoară nu ar avea sens.

În această industrie competitivă, doar cei mai buni supraviețuiesc, iar asta înseamnă că cei care vor continua să își țină ușile deschise vor fi acei retaileri care implementează tot felul de strategii în încercarea de a-și satisface clienții obișnuiți și de a câștiga noi potențiali cumpărători.

Pentru a atinge acest obiectiv, trebuie să vă concentrați pe îmbunătățirea nivelului de atracție, dar mai întâi trebuie să definim acest termen:

Nivelul de atracție este capacitatea reală de a stimula clienții să intre în magazin. Adică va depinde de aplicarea diferitelor tehnici, pentru a crește acest indicator care vă va crește exponențial vânzările.

Un flux constant de clienți noi vă va permite să vă dezvoltați afacerea de retail, așa că ne vom concentra pe oferirea de sfaturi practice și eficiente pentru îmbunătățirea nivelului de atracție într-un magazin. Sperăm că veți respecta următoare noastre recomandări:

Aveți grijă de vitrina dvs.

Vitrinele sunt primul punct de atracție pentru mulți potențiali clienți, mai ales dacă sunt trecători care nu au intenția de a intra în magazin, dar care pot răspunde pozitiv la un stimul vizual.

Asigurați-vă că reînnoiți în mod constant vitrinele magazinului, aplicând tehnici vizuale de merchandising, pentru a realiza povești șocante, în culori strălucitoare și un mesaj clar la nivel senzorial care nu numai că îi face să privească departe, dar îi încurajează să intre.

Oferiți o experiență digitală

Creșterea comerțului online este o indicație clară a relației care există între consumatori și lumea digitală, așa că ar trebui să încercați să aduceți digitalul în magazinul dvs. fizic.

Asigurați-vă că investiți în tehnologii precum inteligența artificială și / sau realitatea augmentată, deoarece, pe lângă faptul că sunt foarte utile pentru operațiunile din sectorul de retail, ele reprezintă un element cu multă influență atunci când se se încearcă găsirea unei modalități de îmbunătățire a nivelului de atracție într-un magazin.

Vânzări speciale

Ofertele și promoțiile speciale stârnesc interesul multor cumpărători care răspund aproape imediat la impulsul de a cumpăra la prețuri reduse, astfel că această strategie reprezintă una dintre cele mai eficiente opțiuni de a atrage noi clienți.

Mărfurile vizuale influențează și aici, deoarece, de exemplu, dacă intenționați să organizați o vânzare “flash”, experții vă recomandă să îi faceți publicitate în vitrina dvs. folosind culoarea roșie, deoarece oamenii tind să reacționeze mai repede la această culoare. care este asociată cu un semnal de pericol.

Profitați de rețelele de socializare

Potențialul rețelelor sociale de a transmite orice mesaj la nivel global, popularitatea lor mare și faptul că dispozitivele mobile mențin potențialii clienți conectați 24 de ore pe zi, fac din acestea un canal fundamental pentru îmbunătățirea nivelului de atracție într-un magazin.

Este esențial să țineți mereu conturile magazinului actualizate pe rețelele de socializare și, de asemenea, pe site. Pentru asta trebuie să vă asigurați că publicați conținut interesant, cu imagini și videoclipuri, pe lângă oferte exclusive, orientate spre fidelizarea acelor potențiali clienți.

 Arătați clientului că îl apreciați

Nu este suficient să intre pur și simplu în magazin, ci trebuie să depășească simpla acțiune de a-i atrage. Așadar, faceți mai mult de atât,  câștigați-le loialitatea. Pentru a face acest lucru, puneți în practică programe de fidelizare care îi ajută pe clienți să-și dea seama cât de importanți sunt pentru magazin.

Clienții dvs. nu vor simți doar că fac parte dintr-un grup exclusiv, ci vor avea și posibilitatea de a economisi bani. Este dovedit că această practică stimulează transmiterea referințelor pozitive prin cuvânt.

Concluzie

Pe măsură ce dezvoltați strategii eficiente, veți vedea că raportul de atracție se va îmbunătăți în magazinul dvs., ceea ce înseamnă că vă veți bucura de o creștere semnificativă a conversiei clienților trecători, acesta fiind un pas foarte important pentru creșterea vânzărilor și a numărului de clienți loiali.

Un exemplu eficient de strategie poate fi și amenajarea spațiului din interiorul magazinului cu ajutorul unor rafturi metalice pentru magazin capabile, datorită calității lor remarcabile, să schimbe aspectul magazinului și să scoată în evidență produsele plasate pe ele.

În posesia unor astfel de rafturi puteți intra de îndată ce luați legătura cu cei de la Rafturi Metalice de la A la Z, care vă pot oferi sfaturi și produse de top pentru a atrage atenția potențialilor clienți într-un mod subtil, orientându-i către produsele care, într-un final, se transformă în achiziții planificate și neplanificate. Succes!

Facebook Comments