Rolul social media asupra pariurilor online. Intrările, ieșirile și viitorul

by webeditor

Odată cu utilizarea pe scară largă a telefoanelor inteligente, precum și cu introducerea rapidă a pariurilor sportive care sunt legale în majoritatea țărilor, nu există niciun motiv să fim surprinși de faptul că rețelele sociale au apărut ca o resursă esențială pentru cei care iubesc sportul. Platformele de social media prezintă o cale de publicitate interesantă -și potențial profitabilă- pentru cazinouri, aplicații, case de pariuri sportive și tot felul de companii media online care încearcă să profite de numeroasele oportunități din acest nou spațiu, precum cazinouri online NetBet.

 

Cu toate acestea, adevărata valoare pentru cei mai mulți jucători este aceea de a avea acces la tot felul de informații relevante, și conexiuni cu comunitatea mai largă de pariuri sportive. Cauți să îți mărești câștigurile? Sunteți dornici de cercetare? Vrei să găsești gratuități sau oferte de bonusuri? Social media este un instrument uimitor care vă poate ajuta să vă extindeți cunoștințele în toate aceste domenii. Cu toate acestea, de unde ar trebui să începeți? Astăzi vom face o trecere în revistă a trei platforme bine cunoscute și a avantajelor pe care acestea le oferă – și a celor pe care nu le pot oferi – celor care pariază pe sport în prezent.

TWITTER ÎN VÂRFUL DE LANCE

Dacă doriți să cumpărați cele mai bune mărci sau să realizați un studiu aprofundat, Twitter este cea mai bună alegere. Cu comentarii în timp real, meme-uri și videoclipuri, oferă informații, divertisment, precum și conținut extrem de ușor de gustat. Twitter simplifică căutarea liniilor, accesul la analize și te face să te simți parte integrantă din comunitatea de pariori pentru sport.

În plus, există o mulțime de opinii, cu postere care își oferă propriile pronosticuri, predicții și sugestii, de cele mai multe ori fără hype, datorită limitărilor de caractere ale platformei. De la casele de pariuri sportive cu nume mari până la handicapații care caută să își crească baza de fani prin bonusuri și promoții, veți găsi mulți postere care sunt dornici să împărtășească punctul lor de vedere unic pasionaților de sport care caută informații.

 

INSTAGRAM, UN FEL DE AL DOILEA CLASAT AL NOSTRU

Cu un accent pe entuziasmul câștigului, precum și pe stilul de viață al pariorilor de succes, Instagram atrage mai mulți pariori ocazionali. Platforma este plină de fotografii cu locuri care îți taie răsuflarea, videoclipuri cu celebrități lăudăroase și chiar promoții sub forma unor „pronosticuri gratuite” menite să te facă să plătești pentru cele mai exacte informații. Este amuzant și amuzant, iar tu vei avea plăcerea de a te lăuda, dar vei descoperi că majoritatea conturilor nu oferă nicio analiză solidă. Asigură-te că urmezi orice sugestie pe care o citești pe această pagină cu o mare prudență și bucură-te de Instagram pentru divertismentul care este cu adevărat.

 

Un alt sfat: feriți-vă de „scamdicappers”. (Da, este real și Instagram este plin de scamdicappers.) Din fericire, escrocii sunt destul de ușor de identificat. Asigurați-vă că sunteți atenți la conturile fără statistici privind câștigurile sau pierderile, cu accent pe capcanele stilului de viață al jucătorilor de top și pe promisiunea unor câștiguri garantate. Rețineți că, dacă ceva pare prea frumos pentru a fi adevărat, sunt șanse mari să fie așa.

FACEBOOK? POATE NU

Cu puține cercetări sau pronosticuri, precum și pagini de fani, Facebook nu este locul potrivit pentru pariorii sportivi. În prezent, este folosit ca o platformă bazată pe reclame, destinată persoanelor care locuiesc în locuri unde pariurile sportive sunt legale. Este interesant de remarcat faptul că unii experți consideră că, în viitorul apropiat, reclamele de pe Facebook vor funcționa ca principala (și foarte profitabilă) opțiune pentru a converti pariorii care erau ilegali în pariori legali. De asemenea, în timp ce speculăm cu privire la viitorul apropiat, unii oameni cred că Facebook ar putea lua în considerare lansarea unei platforme online pentru pariuri sportive. Deși compania a încercat o aventură identică la sfârșitul anului 2012 în Marea Britanie, fără niciun rezultat, aceasta are resursele și o bază mare de clienți pentru a susține platformele de pariuri, atunci când mai multe state vor legaliza pariurile sportive. Este cu siguranță un lucru de urmărit pe măsură ce piața se extinde.

 

Facebook Comments