Profită din plin de beneficiile pieței Ecommerce

by webeditor

Ai o afacere care merge minunat în plan fizic și îți dorești să o dezvolți, însă nu știi de unde să începi? Aceasta este situația a numeroși antreprenori care și-ar dori să se extindă și în mediul online însă nu știu cum. Este momentul să nu mai pierzi timpul și să descoperi cât de multe avantaje ai putea obține din momentul în care începi să activezi online. Dacă procesul de creare al magazinului ori perioada lungă necesară sunt aspectele care te țin pe loc, o platformă de creare magazin online ar putea fi soluția ideală pentru tine. Intră pe easyCart.ro și descoperă toate facilitățile pe care le ai la dispoziție pentru o prezență puternică și profitabilă în online.

De ce să apelezi la serviciile unei platforme specializate precum easyCart?

Obții un site perfect funcțional, atractiv și intuitiv

Scapi de tot ceea ce înseamnă programare în ceea ce privește noul website. Specialiștii easyCart îți oferă un magazin online gata de utilizare, la cheie, pe care însă îl vei putea personaliza în așa fel încât să fie compatibil cu identitatea brandului tău. Se utilizează șabloane standard, care și-au demonstrat eficacitatea în timp și care fac experiența vizitatorilor foarte plăcută, astfel încât șansele ca aceștia să devină clienți sunt foarte mari.

Te înscrii foarte ușor pe platforma easyCart

Dacă îți dorești să devii client easyCart, procesul este foarte simplu. Tot ce ai de făcut este să îți configurezi abonamentul dorit și să apeși butonul de trimite cerere. Te vom contacta în următoarele 24 de ore pentru a ne familiariza cu a afacerea ta și a-ți afla preferințele și vom începe munca la magazinul tău online. Acesta va fi gata în aproximativ două săptămâni și îl vei putea pune în funcțiune imediat. De asemenea, îți propunem și numeroși parteneri care te-ar putea ajuta să îți îmbunătățești serviciile. De îndată ce ai dat startul propriului magazin online vei putea observa cum vânzările încep să crească semnificativ. Vei putea adăuga până la 30.000 de produse, fără ca viteza de operare să fie afectată.

Plătești lunar un abonament prestabilit

În ceea ce privește costurile, lucrurile sunt foarte clare și transparente. Înainte să închei contractul de colaborare, îți vei configura pe cont propriu un abonament care să îți satisfacă toate cerințele. Opțiunile sunt multiple, dat fiind faptul că există posibilitatea de personalizare. Totuși, există patru mari categorii după care te poți ghida pentru a lua o decizie favorabilă.

Abonamentul standard este varianta de bază, minimă de care ai nevoie pentru a putea face vânzări online și costă doar 24 de Euro pe lună. La acesta poți adăuga mai multe upgrade-uri. Marketing  și vânzări avansat este destinat companiilor medii care au nevoie de instrumente suplimentare pentru a-și lărgi semnificativ aria de acoperire. Pentru acesta va fi nevoie să plătești doar 30 de Euro în plus.

Dacă ești dispus să investești și mai mult în dezvoltarea site-ului, cu 50 de Euro peste abonamentul de bază, vei putea alege pachetele profesionale de upgrade-uri în marketing și vânzări care se adresează mai ales companiilor în curs de scalare. Vei avea parte de serviciile unei echipe profesionale care se vor ocupa de tot ce înseamnă tracking-ul performanței de marketing, dar și implementarea unor funcții suplimentare pentru îmbunătățirea experienței pe site.

Dacă îți dorești ca toate responsabilitățile de gestionare și administrare a magazinelor să fie transferate unor experți, ai la dispoziție funcțiile Premium. În acest punct nu există un cost standard, ci se calculează în raport cu numărul de caracteristici suplimentare pe care vrei să le implementezi.

Creează mai mult decât un magazin online; pune bazele unei afaceri înfloritoare cu easyCart!

Facebook Comments