Noul grafic al concursului pentru acordarea Gradațiilor de merit, sesiunea 2017

by Dana B.

Prin ORDINUL M.E.N. nr. 3.252 din 14 februarie 2017, apărut în Monitorul Oficial din 21.02.2017, s-a modificat Graficul desfăşurării concursului pentru acordarea Gradaţiilor de merit – sesiunea 2017, cuprins în Anexa nr. 1 la Metodologia şi criteriile privind acordarea gradaţiei de merit personalului didactic din învăţământul preuniversitar de stat în sesiunea 2017, aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei naţionale şi cercetării ştiinţifice nr. 6.161/2016.

Potrivit noului grafic,  etapele de pregătire şi desfăşurare a concursului pentru acordarea Gradaţiilor de merit – sesiunea 2017 sunt după cum urmează:

  • 27-31 martie 2017 – Detalierea punctajelor aferente criteriilor de către comisia paritară de la nivelul inspectoratului şcolar, stabilirea numărului gradaţiilor de merit şi a punctajului minim pe categorii de personal şi pe discipline de învăţământ;
  • 3-6 aprilie 2017 – Comunicarea fişelor de evaluare, a numărului gradaţiilor de merit şi a punctajului minim pe categorii de personal şi pe discipline de învăţământ de către inspectoratul şcolar, în teritoriu;
  • 7 aprilie-5 mai 2017 – Întocmirea şi depunerea, de către candidaţi, a dosarelor şi obţinerea avizelor la nivelul unităţii de învăţământ;
  • 8-12 mai 2017 – Depunerea dosarelor care conţin documentele justificative privind activitatea candidatului respectiv la secretariatul/registratura inspectoratului şcolar;
  • 9-26 mai 2017 – Analiza dosarelor de către inspectorul şcolar care coordonează disciplina, cu consultarea consiliului consultativ, şi elaborarea raportului referitor la activitatea candidatului în specialitate;
  • 29 mai-21 iunie 2017 – Verificarea dosarelor şi acordarea punctajelor de către comisia de evaluare a dosarelor depuse în vederea acordării gradaţiei de merit;
  • 22-23 iunie 2017 – Aprobarea listei cuprinzând punctajele acordate în urma evaluării, de către consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar;
  • 27 iunie 2017 – Afişarea listei cuprinzând punctajele acordate în urma evaluării la avizierul inspectoratului şcolar;
  • 29-30 iunie 2017 – Depunerea contestaţiilor asupra punctajului acordat şi stabilirea numărului gradaţiilor de merit ce pot fi redistribuite;
  • 3-5 iulie 2017 – Soluţionarea contestaţiilor de către comisia de contestaţii;
  • 7 iulie 2017 – Validarea rezultatelor finale ale concursului de către consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar şi afişarea acestora la inspectoratele şcolare;
  • 10-11 iulie 2017 – Înaintarea la Ministerul Educaţiei Naţionale a listelor cu personalul didactic din unităţile de învăţământ, validat în vederea acordării gradaţiei de merit;
  • 18 august 2017 – Emiterea ordinului ministrului educaţiei naţionale.

Toate informaţiile referitoare la concursul pentru acordarea gradaţiei de merit vor fi postate pe Forumul ISJ Arad, în meniul „Comunicări cu şcolile”.

Facebook Comments