Nădlacul este condamnat la moarte din punct de vedere economic și cere ajutorul Ministerului Transporturilor pentru a debloca drumul de acces spre autostradă

by Adrian Pavel

Primăria orașului Nădlac a înaintat o cerere către conducerea Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, cât și Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Timișoara pentru a debloca breteaua de acces spre autostrada A1. Conducerea orașului consideră că prin închiderea acestui drum nu s-a ținut cont de camioanele care coboară de pe autostradă pentru alimentare cu combustibil în orașul Nădlac, care au contract de furnizare cu operatorii economici din localitate; de automarfarele care staționează pe raza orașului având puncte de încărcare – descărcare mărfuri la societățile comerciale; de camionagii care doresc să spele camioanele la operatorii economici din localitate. „De asemenea, din punct de vedere economic suntem obligați de a ține cont de faptul că în incinta parcărilor de pe raza orașului își desfășoară activitatea numeroși agenți economici care prestează activități de vânzare vignete, spălătorii auto, schimburi valutare, alimentație publică și multe altele”, susține primarul Radu Mărginean.

De ce au închis cei de la DRDP accesul 

Pentru a elimina disconfortul creat de blocajul format de transportatorii de marfă pe DN 7G și breteaua de acces pe autostrada #A1, începând din 15 martie, autovehiculele de transport marfă nu mai pot folosi breteaua de acces spre A1 de la km 582+666 al autostrăzii, pe sensul Nădlac – P.C.T.F. Nădlac 2, fiind direcționate din sensul giratoriu de pe DN 7G km 6+667, pe autostrada A1 către Arad.

Autovehiculele de transport marfă trebuie să se întoarcă spre P.C.T.F. Nădlac 2 prin nodul rutier Pecica de pe A1 km 558+618, intrând în traficul normal de pe autostradă.

Măsura de interzicere a accesului autovehiculelor de transport marfă a fost luată și ca urmare a controalelor amănunțite efectuate de către Poliția de Frontieră din P.C.T.F. Nădlac 2, din acest motiv formându-se cozi pe distanțe care variază între 5 și 15 km lungime.

Pentru a scurta timpii de așteptare în coloană, mulți conducători auto de transport marfă folosesc nodul rutier Pecica, tranzitând până în apropierea localității Nădlac, pe DN 7, de unde se îndreaptă pe DN 7G forțând intrarea în coloana existentă pe A1, prin nodul rutier Nădlac (A1 km 582+666), nod rutier aflat la un kilometru de P.C.T.F. Nădlac 2. Astfel, DN 7G se blochează din cauza numărului mare de autovehicule transport marfă, pe sensul de mers Nădlac – P.C.T.F. Nădlac 2. Mai mult, conducătorii de autoturisme care nu necesită așteptare pentru tranzit în P.C.T.F. Nădlac 2, pentru a ajunge în punctul de frontieră, depășesc riscant coloana de TIR-uri pe contrasens, acțiuni care au dus la evenimente rutiere nedorite. Pentru a semnaliza aceste restricții, breteaua închisă circulației traficului greu de marfă va fi semnalizată corespunzător înainte de intrarea în sensul giratoriu și în sensul giratoriu.

Facebook Comments