Ikea crește prețurile produselor sale cu 9% în 2022

by Adrian Pavel

Ikea a anunţat că din 2022 va majora preţurile produselor din magazinele sale din întreaga lume cu 9% în medie, din cauza problemelor de transport şi a celor din lanţurile de aprovizionare, se arată într-un comunicat al Ingka Group, care deţine 90% din magazinele de mobilă Ikea, au transmis AFP şi Reuters, potrivit Agerpres.

Creşterea medie globală a preţurilor în magazinele Ikea va fi de 9%, dar variază de la ţară la ţară, din cauza inflaţiei, a furnizorilor locali şi a dificultăţii de transport.

Anterior, Ikea, cel mai mare retailer de mobilier din lume, anunţase că va lua în leasing mai multe vapoare, va cumpăra containere de transport şi va redirecţiona bunurile între depozitele sale pentru a atenua perturbările din lanţurile de aprovizionare. Acum, retailerul suedez a admis că va trebui să transfere o parte din costurile cu majorarea preţurilor la transport şi materii prime către clienţi, deoarece se aşteaptă ca turbulenţele să continue, potrivit Agerpres.

Facebook Comments