E.On, amendat pentru că a depășit termenul de rezolvare a unor reclamații din partea clienților

by Adrian Pavel

Piața românească de energie electrică și gaze a intrat în era concurențialului. Odată cu liberalizarea pieței au apărut și multe nereguli. Doi mari furnizori de gaze, E.On și Engie, jucători importanți, au avut de soluționat mai multe reclamații din partea clienților. ANRE spune că termenul limită acordat acestor rezolvări a trecut, iar cele două companii nu au respectat termenii impuși, scrie playtech.ro.

Comisia Europeană impune amenzi pentru E.On

Cele două mari companii au intrat încă din 2020 în atenția Comisiei Europene de specialitate. Într-un comunicat emis în 8 iulie 2020 Comisia anunța impunerea unor amenzi grele pentru E.On, de exemplu, pentru operarea unui acord de partajare a pieței.

E.On și Engie amendate de ANRE

Odată cu decizia Guvernului României, în acord cu ANRE, de a liberaliza definitiv piața românească de energie, cele două companii s-au văzut în fața unor situații, cel puțin delicate. E.On și Engie au început să aibă din partea clienților mai multe reclamații privind facturarea serviciului de furnizare a gazelor naturale, conform playtech.ro.

Facebook Comments