Infrastructura feroviară din vestul țării face un salt semnificativ odată cu deschiderea noii variante de traseu dintre Bârzava și Vărădia, în județul Arad. Tuneluri noi, poduri peste Mureș și linii pentru viteze de până la 160 km/h – toate acestea aduc România mai aproape de standardele europene în transportul pe calea ferată.
„Un pas important pentru infrastructura feroviară din vestul țării: se deschide noul traseu feroviar dintre Bârzava și Vărădia, în județul Arad. Am fost prezent pe șantier în 2023, în calitate de vicepreședinte, și am urmărit evoluția lucrărilor. Acum vedem rezultatul: un proiect major care aduce România mai aproape de standarde europene pe calea ferată.
Investiția include 13 km de cale ferată modernizată, un tunel nou la Bătuța (650 m) și două poduri spectaculoase peste Mureș, parte din coridorul Curtici–Simeria, gândit pentru viteze de până la 160 km/h.”, a declarat deputatul PNL Arad, Răzvan Cadar.