Criterii de luat în considerare înainte de a alege o agenţie web design

by webeditor

Una din cele mai dificile alegeri pe care trebuie să le facă persoanele care urmăresc lansarea afacerii în mediul online este cea a companiei care va lucra la acest proiect, o agenţie web design cu experienţă în domeniu şi cu o echipă de specialişti bine pregătiţi.

Înainte de a colabora cu o agenţie web design, antreprenorii au nevoie de informaţii importante

Colaborarea cu o astfel de agenţie trebuie să ţină cont de:

  • Portofoliul agenţiei web design

Portofoliul agenţiei alese trebuie să cuprindă toate proiectele pe care agenţia le-a desfăşurat anterior. Prezentarea portofoliului are un rol important, deoarece va face clienţilor cunoscută experienţa pe care o au specialiştii în domeniu, iar transparența face posibilă o potenţială evaluare a modului de lucru. Urmărind proiectele companiei, clienţii vor afla beneficiile pe care colaborarea le-o poate aduce, dacă doresc o lucrare similară cu cea prezentată online.

  • Calitatea serviciilor şi review-urile clienţilor

Agenţia web design aleasă trebuie să genereze încredere prin activităţile pe care le prestează. Clienţii noi pot lua în calcul review-urile clienţilor care au beneficiat deja de serviciile companiei, aflând informaţii cu privire la seriozitatea şi profesionalismul specialiştilor.

  • Prima impresie

Prima impresie contează nu numai în viaţă, pe plan personal, ci şi profesional. Sunt necesare câteva minute şi vizualizarea portofoliului companiei pentru ca potenţialii clienţi să îşi formeze o opinie despre profesionalismul specialiştilor cu care urmează să colaboreze.

  • Gama variată de servicii oferite

O agenţie trebuie să ofere clienţilor săi nu numai servicii de web design, ci şi alte servicii complementare, pentru ca utilizatorii să beneficieze la maximum de performanţa unui site, precum servicii de creare şi promovare site, dar şi de optimizare SEO.

Ce avantaje oferă deţinătorilor de site-uri serviciile de optimizare SEO?

Serviciile de optimizare SEO se referă la motoarele de căutare. Optimizarea este legată de un algoritm creat pentru un motor de căutare, care este capabil să ofere topul căutărilor în funcţie de preferinţe. SEO este un proces de optimizare a conţinutului online, oferit de căutarea făcută într-un anumit motor de căutare, prin intermediul cuvintelor cheie.

SEO este un proces de îmbunătăţire a volumului sau calităţii traficului unui site web prin intermediul motoarelor de căutare. Astfel, cu cât un site este mai bine poziţionat în paginile de rezultate ale motoarelor de căutare, cu atât va avea mai mult succes, mai mulţi vizitatori şi clienţi, în funcţie de natura site-ului.

Optimizarea SEO oferă deţinătorilor de site-uri 4 beneficii importante:

  • posibilitatea indexării paginilor în Google;
  • poziţionarea cât mai bună a site-ului pe cuvintele cheie care aduc mai mult trafic;
  • un număr cât mai mare de vizitatori relevanţi;
  • posibilitatea conversiilor: vânzări, abonări la newsletter sau cereri de ofertă.
Facebook Comments