Cât a costat deplasarea echipei TVR la Eurovision

by Dana B.

Deplasarea echipei TVR la concursul Eurovision de la Lisabona a costat 50.000 de euro, la care s-a adăugat suma de 150.000 de euro – taxa de participare, potrivit decontului prezentat marţi de Gigel Ştirbu, preşedintele Comisiei de Cultură din Camera Deputaţilor.

Deputatul Iulian Bulai a semnalat că, pe 5 aprilie, a fost depus raportul de activitate al SRTv care încă nu a ajuns la Comisie.

„Decontul a fost prezentat ieri în Consiliul de Administraţie”, a spus Ştirbu, care a precizat că face această dezvăluire „în speranţa că atunci când vom analiza acest raport de activitate veţi ţine cont şi de acest aspect”.

El a adăugat: „La Lisabona, s-au deplasat 24 de persoane, dintre care doar 6 erau membrii formaţiei care a concurat la Eurovision. Optsprezece, în frunte cu doamna Gradea, au fost membri ai staff-ului”.

Delegaţia televiziunii publice a fost formată din: Doina Gradea – preşedinte-director general, Cristian Zgabercea – manager de proiect, Cătălin Căţoiu – producător etapa internaţională, Cristian Georgescu – gestionarea eficientă a cheltuielilor, Iuliana Marciuc – şef de delegaţie, Smaranda Vornicu – comunicare, Cristian Acatrinei – comunicare, Gabriel Scîrlet – regizor muzical, Ana Maria Mindu – asistent-şef de delegaţie, Aurel Piţigoi – director de imagine, Petre Năstase – director artistic, Elena Ştirbescu – jurnalist pentru programul zilnic „Drumul spre Lisabona” şi alte ştiri sau participări la transmisii live până la sosirea echipei de la Ştiri (perioada 4-13 mai), Liana Damian – jurnalist pentru programul zilnic „Drumul spre Lisabona” şi alte ştiri sau participări la transmisii live până la sosirea echipei de al Ştiri (perioada 4-13 mai), Ioana Chiriţă – online & foto, Rodica Puca – stilist, Laura Fronoiu – jurnalist ştiri, Romeo Stancu – cameraman, Demeter Andras Istvan – director Casa de producţie (perioada 10-13 mai).

România nu s-a calificat în finala Eurovision 2018, câștigată de candidata Israelului, Netta Barzilai, cu cântecul „Toy”, inspirat de campania #MeToo.

 

Sursa: digi24.ro

Facebook Comments