ANGAJATII DE LA TAROM CER MINISTRULUI REZOLVAREA DE URGENTA A SITUATIEI IN CARE SE AFLA COMPANIA

by Dana B.

TAROM trece din nou prin momente dificile după ce administratorii companiei au decis, vineri, să-l suspende din funcţie, de la 22 martie, pe directorul general al companiei, Christian Edouard Heinzmann, ca urmare a unor deficienţe de management, după cum a anunţat ministrul de resort, Dan Costescu.

Consiliul de Administraţie al TAROM se reuneşte, azi, pentru a analiza activitatea de management a directorului general al companiei, după ce acesta ”a pierdut’ funcţia de accountable manager, începând cu data de 22 martie.Unul dintre cei mai cunoscuți piloți ai companiei, Emil Dobrovolschi, face un apel către ministrul Transporturilor și către colegii din Tarom.

”In Tarom a sosit momentul răspunsurilor!

Ani in șir, noi, profesioniștii din Tarom am tras zeci de semnale de alarma managementului companiei si Ministerului Transporturilor, cerand explicații despre modul defectuos in care a fost si este condusă compania. Suntem martorii unui proces continuu de slăbire si de sabotare a companiei Tarom. Am ajuns sa ne întrebam din ce in ce mai des cât mai poate rezista Tarom cu lipsa de profesionalism si cu dezinteresul din partea celor care o conduc, ne intrebam zilnic de ce romanii nu pot avea in tara lor propria companie nationala, de ce Tarom nu poate scoate profit in conditile in care TOȚI ceilalti operatori aerieni o fac. Ne îngrijorează lipsa de reactie a managementului fata de faptul ca se pierde forta de munca supercalificata, a pilotilor experimentati si a tehnicienilor, fata de migratia acestora catre companii concurente. Totul din cauza lipsei de viziune, care conduce la pierderea sperantei in stabilitatea si chiar existenta locului de munca.

Pare ca la ora actuala, singurii care se mai implica si isi doresc in mod real ca aceasta companie sa existe sunt angajatii, si anume, pilotii, insotitorii de bord, mecanicii, așa cum a fost de fapt dintotdeauna. Tarom-ul se încăpățânează sa existe, sa aibă pasageri si sa reziste pe piața, in ciuda nocivelor interese politice, manifestate de-a lungul anilor la toate nivelurile si in ciuda inexistentei unui proces real de supraveghere si de gestiune a proprietarului companiei…

Tarom are propriile avioane, piloți si însoțitori de bord, Tarom are propriul hangar, ingineri si mecanici, are echipamente, piese de schimb (inclusiv motoare!) are agentii, are infrastructura, are proprii pasageri, Tarom este o companie iubita de romani, iubita de pasageri si respectata pentru siguranța zborurilor si pentru serviciile oferite, pentru increderea data pasagerilor de-a lungul anilor. Cu toate acestea are pierderi enorme intr-un an in care majoritatea operatorilor aerieni a făcut profit, asta chiar daca prețul petrolului a scăzut cu peste o treime(!) si numărul de pasageri a crescut.

Chiar nu poate fi tras nimeni la raspundere pentru situatia in care ne aflam? Chiar nu se poate gasi o solutie, nici acum in ultimul ceas?

Nu sunt intrebari retorice! Pentru noi siguranta zborului nu e o vorba! Noi, piloti ai Tarom, care prin profesionalismul nostru, in fiecare zi le garantam pasagerilor nostri zboruri in siguranta, cerem autoritatilor romane rezolvarea URGENTA a situatiei!”, e apelul pilotului Emil Dobrovolschi.

Sursa: stiripesurse.ro

Facebook Comments