Website-ul tău are nevoie de promovare SEO?

by Andreea Radu

Odată cu evoluția tehnologiilor digitale, a crescut considerabil și importanța pe care o are  conceptul de brand awareness. De altfel, în mediul online, informațiile au devenit mult mai accesibile utilizatorilor, fiind situate la un click distanță de oricine dorește să fie la curent cu noutățile din domenii diverse. Având în vedere că volumul de informații se mărește pe zi ce trece, prin urmare și conținutul generat în online sporește, clasificarea website-urilor se realizează în funcție de anumiți algoritmi. Prin urmare, businessurile lansate în mediul online au nevoie de optimizare SEO pentru „a fi priviți cu ochi buni” de către Google.

Totul despre SEO

În ultimii ani, mediul de afaceri a cunoscut o evoluție extraordinară care a luat amploare inclusiv în lumea digitală. Din acest motiv, este foarte important ca antreprenorii să conștientizeze cât de mult contează ca businesurile sale să ocupe primele poziții pe paginile cu rezultatele afișate de gigantul motor.

Universul SEO este unul foarte vast, fiind un domeniu care presupune research în mod constant întrucât mereu apar noutăți, așadar nimeni nu poate susține că știe totul despre SEO. Cu toate acestea, experiența, priceperea și nu în ultimul rând, cercetarea sunt trei trăsături care ar trebui să caracterizeze un specialist SEO.

Optimizarea SEO constituie un proces de durată și complex care încorporează strategii eficiente de marketing prin intermediul cărora se urmărește creșterea vizibilității în mediul online.

De altfel, algoritmii Google se schimbă în fiecare an de peste 500-600 de ori, așadar atunci când ai nevoie de optimizarea website-ului tău, ar trebui să apelezi la serviciile profesionale ale unei agenții din București, de exemplu AdMarks.

Ce SEO mânați, aia culegeți

Pentru a îmbunătăți poziționarea site-ului în SERP, adică pe paginile de rezultate ale motoarelor de căutare, aducând trafic organic pe site, procesul SEO constă în implementarea unor strategii care provin atât din zona tehnică, cât și din cea creativă. În urma unei astfel de campanii, notorietatea brandului va crește, generând creșterea vânzărilor totodată.

Un prim criteriu pentru ca website-ul tău să fie cât mai atractiv pentru useri, ar fi să ții cont de experiența pe care o va trăi userului. Astfel că, ar trebui să acorzi atenție în aceeași măsură conținutului pe care îl generezi pe site, cât și modului în care îți structurezi site-ul. Este important ca pagina businessului tău să fie optimizată mobile friendly având în vedere că majoritatea oamenilor utilizează un smartphone atunci când navighează pe internet. De asemenea, conținutul site-ului tău trebuie să fie cât mai relevant, atractiv, oferind răspunsurile de care au nevoie userii.

Dacă ai un plan de marketing bine definit, asigurându-te că obiectivele stabilite sunt clare, realiste și în același timp realizabile, vei putea aduna roadele în urma desfășurării unei campanii SEO eficiente.

Cu toate acestea, trebuie să ții cont de faptul că implementarea acestui proces durează, așadar rezultatele nu vor apărea peste noapte, ci se vor vedea în timp. De asemenea, ar trebui să mai ai în vedere că munca unui expert SEO nu se termină niciodată, așadar din cauza competiției strânse din mediul digital, site-ul tău va avea nevoie de optimizare în permanență.

Un alt criteriu pe care ar trebui să-l ai în vizor este prețul. Costurile derulării unei campanii SEO diferă în funcție de necesitățile și de particularitățile fiecărui business, dar și de perioada pe care se va desfășura întreg procesul.

Facebook Comments