Nervi de weekend cu Fan Courier, sau „La mulți ani, C.! Prietena ta a vrut, Fan Courier n-a putut!”

by Dana B.

Se dau următoarele ingrediente: zi de naștere, intenție bună, entuziasm, pachet și Fan Courier.

Avem ingredientele și o prietenă care m-a sunat să bem o “cafă” pentru a-mi povesti pățania de weekend cu Fan Courier-ul. Cunoscând-o ca fiind o fire enervant de calmă în situații de tensiune, mi-am dat seama imediat din vocea ei că ceva reușise să o scoată rău, da rău de tot, din pepenii obișnuiți. Și m-am dus. Aveam în față „cafa” promisă și un om necăjit tare și cu lacrimi în ochi care nu știa cum să îmi relateze mai pe îndelete ce reușise să o scoată din calmul ăla cu care mă enerva adesea.

Dacă la început mi s-a părut chiar un pic amuzant să o văd pe ea, calmul întruchipat, atât de nervoasă, pe măsură ce ascultam i-am înțeles pe deplin supărarea. Și treaba stă cam așa: Prietena mea, care la rându-i are o prietenă bună în celălalt capăt al țării, într-un impuls firesc și plin de dragoste, s-a gândit să îi facă o mică surpriză de ziua ei care este chiar astăzi (La mulți ani cu bucurie, dragă C.!). Și îmi povestește cu cât entuziasm a conceput ea surpriza care, însă, avea nevoie de un mijloc de expediție. A ales Fan Courier-ul tocmai pentru că i-au promis la telefon nu numai că va ajunge pachetul fix în ziua cu pricina ci chiar cu o zi înainte. Fericire maximă! Au venit, au preluat pachetul și de aici începe aventura. Odată plecat pachetul se uită pe foaia de expediție și vede greșeala: confuzie de localități. Întâmplarea face ca acolo unde a fost făcută expediția să fie două localități cu același nume, diferența fiind făcută de Nord și Sud (cum ar veni, să zicem, Nădlac Nord și Nădlac Sud). Și dă-i și sună, sună la bază, sună la curierul de care tocmai se despărțise, sună la bază, sună la curier…și nimic! Următoarea zi, dis de dimineață, începe din nou cu telefoanele și după zeci de încercări (nicio exagerare pentru că mi-a arătat apelurile) când răspunde curierul o convinge că este greșeala ei, că așa i-a zis, dar că se rezolvă și îi dă un număr din localitatea de destinație. Normal că au urmat zeci de apeluri, însă a răsuflat ușurată când, după ce a explicat situația, i-au spus că vor anunța curierul și că va fi livrat chiar în ziua respectivă (adică ieri). Da de unde! Pachetul NU a fost expediat, așa cum au spus, în ziua respectivă, ba mai mult decât atât nu au anunțat nicio modificare curierului de zonă. Nici măcar nu s-a supărat pentru că oricum și-ar fi dorit să ajungă exact de ziua prietenei ei, însă….SURPRIZĂ!! Curierul sună din Nord (distanța de 3 km) destinatarul să își ridice coletul spunând cu subiect și predicat că lui NU ÎI PASĂ ce greșeli s-au făcut și că el nu mai face doi pași din locul unde se află. Sună prietena din nou la bază, din nou zeci de apeluri, iar când într-un final cineva răspunde și după ce reia povestea cu greșeala, cu apelul de ieri, cu modificarea, cu comportamentul curierului i se răspunde sec..”Este vorba de o eroare umană, puteți face o sesizare dacă doriți, oricum pachetul nu va fi livrat până LUNI!”

WTF? Întâi spuneți că ajunge cu o zi înainte, acceptă omul întârzierea de o zi, ca mai apoi să spuneți fără pic de jenă că va fi livrat după 5 zile??? Curierat RAPID ziceți?

Cum avusesem și propria experiență cu ceva timp în urmă cu aceeași firmă de curierat, am înțeles perfect frustrarea și nervii de weekend ai prietenei mele și stau și mă întreb, ce vă costă să fiți oameni? Ce vă costă să vă respectați clienții? Ce vă costă ca azi să fie azi și mâine să fie mâine? Pentru că pe noi știm ce ne costă: tarife aproape duble față de alte firme și, ca în cazul de față, distrugerea unei intenții bune….

Mulțumim, Fan Courier! Tocmai ne-ai dovedit că ești numai furios, nu și rapid!

Cum a zis prietena mea: “Cine o mai face ca mine, ca mine să pățească!”

P.S. La mulți ani, C.! Prietena ta a vrut, Fan Courier n-a putut!

 

Facebook Comments