Cele mai importante aspecte de care sa tii cont cand iti construiesti standul expozitional

Cele mai importante aspecte de care sa tii cont cand iti construiesti standul expozitional

Indiferent de domeniul in care activezi cu business-ul tau, exista targuri la care probabil doresti sa participi pentru a iti creste vizibilitatea pe

Indiferent de domeniul in care activezi cu business-ul tau, exista targuri la care probabil doresti sa participi pentru a iti creste vizibilitatea pe piata, pentru networking, noi parteneri sau poate noi angajati.

Pentru a te prezenta la un astfel de eveniment ai nevoie de materiale care sa iti reprezinte brand-ul precum: flyere, carti de vizita, mape, steaguri si un stand expozitional cu care sa atragi atentia. Cel din urma este cel mai important pentru ca acesta atrage atentia si stabileste succesul tau la targul respectiv.

De ce anume trebuie sa tii cont cand iti construiesti standul expozitional si cum sa il faci cat mai eficient, poti afla din acest articol propus de Headprint.ro.

5 aspecte de care sa tii cont la construirea standului tau expozitional

  1. Obiectivul

Stabileste care este obiectivul prezentei tale la acel eveniment. In functie de acesta vei rezerva si inchiria suprafata unde iti vei instala standul, precum si tipul si marimea acestuia. De asemenea, stabileste daca vei avea activitati interactive, moment de divertisment, prezentarea produselor si eventual testarea lor de catre vizitatori sau daca va fi ceva simplu in care pur si simplu informezi cu privire la munca pe care o desfasori in cadrul business-ului tau.

  1.  Locatia

E important unde iti pozitionezi standul la targul la care vrei sa participi. E indicat sa nu fie la intrare, desi ar parea tentant pentru ca asa ar fi vizibil oricarui vizitator, insa majoritatea le evita pe acestea, avand in vedere ca doar ce au intrat. Cele mai bune locuri sunt acolo unde oamenii se opresc: locuri de asteptare, cafenele si chiar toalete. Din acest motiv, e recomandat sa rezervi din timp locul unde ai vrea sa iti instalezi standul.

  1. Spatiul

Si acest aspect tine de obiectivele propuse intrucat activitatile stabilite si produsele care vor fi prezentate dicteaza necesitatea unui anumit spatiu. De regula, o arie de 4,5 metri patrati este suficienta pentru desfasurarea oricarui brand. In cazul in care ti-ai propus sa organizezi anumite concursuri sau sa amenajezi o zona interactiva, atunci vei avea nevoie de un spatiu mult mai mare, costul fiind pe metru patrat.

  1. Standul

Standul poate fi de mai multe tipuri: in serie, de colt, de capat, tip bloc. In functie de obiectivele propuse, vei alege standul potrivit reprezentarii brand-ului tau. Se va tine cont si de iluminarea atat a spatiului destinat discutiilor, cat si a spatiului de expunere a produselor si prezentarilor. Atunci cand vine vorba de amenajarea standului este important sa faci un research si sa te diferentiezi de competitie, fiind cat mai creativ si oferind vizitatorilor ceea ce competitia nu ofera.

Facebook Comments

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0